Actualizarea ofertei îți aduce loialitatea clienților

Menținerea la curent cu ultimele știri de pe piață, cu preocupările consumatorilor și cu tehnologiile moderne va stimula vânzările și va construi o bază loială de clienți. 

Unul dintre cele mai eficiente moduri de a-ți păstra prospețimea companiei este să cultivi atenția la preocupările schimbătoare ale clienților. Este vital pentru afacere să îți înțelegi clienții, dar clienții nu sunt constanți în ce își doresc. Nevoile și dorințele lor se schimbă în mod regulat, dintr-o serie de motive – ca să poți spune că ești cu adevărat în fruntea industriei tale trebuie să cunoști tot timpul și să întâmpini aceste cerințe în continuă schimbare.

Strategia de marketing din 2006 a Subaru este un exemplu impresionant al acestei teorii: fiecare cumpărător al modelelor Impreza, Forester și Legacy a primit vouchere pentru combustibil în valoare de 3000 de lire. Clienții care cumpărau alt model din oferta Subaru, primeau vouchere în valoare de 1000 de lire. 

Această ofertă, nefiind întâlnită la niciunul dintre concurenți, este legată de grija mondială vizavi de creșterea prețului la combustibil. 

În loc să ofere tradiționalele reduceri de preț pentru a stimula vânzările, Subaru a înțeles nevoile și grijile în schimbare ale clienților și a folosit această realizare pentru a crea o recompensă de preț foarte tentantă. Combinând invovația cu dorința de a reacționa la ultimele dezvoltări de pe piață, afacerea ta poate prospera în medii instabile.

  • Vorbește cu clienții tăi actuali și potențiali. Pe ce pun preț? Ce preocupări au? Ce își doresc?
  • Află ce fac companiile din alte domenii pentru a atrage clienți.
  • Planifică o serie de îmbunătățiri ale produselor și a inițiativelor de vânzări. 
  • Fii pregătit să testezi o serie de idei și inițiative. Află ce funcționează cel mai bine, unde și de ce și vezi dacă poate fi reprodus altundeva.

Dacă ești antreprenor, reprezentant de vânzări, manager sau membru în rețele de network-marketing, am pregătit pentru tine, un material video în care vei descoperi care sunt cele 3 ingrediente care îți garantează succesul în vânzări”. 

Tot ce trebuie să faci este un click pe butonul de mai jos pentru a primi acces gratuit la video!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*