Cum să distribui broșuri profitabil

În general, considerăm broșurile ca o formă de promovare a produselor și chiar asta sunt în majoritatea cazurilor. Totuși, în unele circumstanțe, oferim broșuri scumpe fără prea multă încredere că potențialul client într-adevăr le va citi. 

De exemplu, expozițiile sunt locurile în care mulți vizitatori, pur și simplu, colecteză broșurile de la fiecare stand, fără a avea și intenția de a le citi (cu atât mai puțin de a cumpăra ceva) . 

Un prim aspect este să te asiguri că doar cei interesați au o broșură. Altul este să te asiguri că afacerea ta beneficiază de impact maxim în urma broșurii.

Producerea și distribuirea acestora e costisitoare; mai ales dacă broșurile ajung la oameni care le aruncă nu e deloc profitabil. 

Cum știi că broșurile tale ajung la cei interesați?

Cea mai simplă idee de distribuire a broșurilor către piața țintă este folosirea abordării ”fără broșuri” . Această tehnică se poate folosi în special în locuri aglomerate, în care sunt mulți vizitatori. Spune-le acestora că, datorită cererii foarte mari, ai epuziat toate broșurile, dar oferă-te să le expediezi una direct la ei acasă, sau la birou. Bineînțeles, doar cei cu adevărat interesați îți vor da adresa lor așa că, imediat îi vei elimina pe cei care îți irosesc timpul și banii. 

Următoarea etapă a implementării acestei strategii este să mergi personal (tu sau un reprezentant de vânzări) și să livrezi broșura la adresa celui interesat. Fără să practici un discurs de vânzări agasant, acesta ar putea să îți lase un număr de telefon sau chiar să programeze o întâlnire pentru prezentarea produsului. 

Nu trebuie să fii prea insistent când livrezi broșura; dacă ai ajuns până în acest punct, potențialul tău client este cât de puțin interesat de oferta ta, iar lucrurile ar trebui să funcționeze de la sine. Broșurile trebuie să fie livrate în cel mai scurt timp posibil de la prima întâlnire, de preferat chiar a doua zi; în caz contrar, nu ai făcut altceva decât să îi deschizi apetitul de a cumpăra, iar dacă întârzii, sunt șanse mari să cumpere de la concurență.

Cel mai important este să nu îți faci griji că majoritatea vor refuza să îți dea adresa pentru livrare; până la urmă, acesta este scopul tău: să îi elimini pe cei care nu au niciun interes de a cumpăra și să reduci pe cât posibil distribuirea broșurilor către un public care nu îți va deveni niciodată client. 

 

Te-ar putea interesa și: 

Marketing fără costuri

Metode de vânzări din filme

Marketing amuzant

3 beneficii ale vânzărilor inspiraționale

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*