Cum să faci marketing amuzant

Să-i faci pe clienți să fie implicați în brand înseamnă să-i faci să-l includă în viețile lor. Un mod de a face asta este să-i încurajezi să-ți considere marca amuzantă și să se joace cu produsul – motiv pentru care dealerii auto numesc asta afacere de tip ”cățeluș”: după ce ai mângâiat cățelușul, e greu să te mai desparți de el. Evident, acest lucru nu e de fiecare dată posibil cu lucruri scumpe și fragile.

Când Panasonic a lansat camera foto Lumix, trebuia să promoveze caracteristicile cheie ale produsului: zoom optic 10x și lentile de 28mm. Campania publicitară de pe TV înfățișa Golden Gate pe bucăți, pentru a fi încadrat de cineva care folosește o cameră foto obișnuită, și Sfinxul, care se apropia de fotograf, ca să arate cum zoomul optic crește calitatea imaginii. Aceste campanii erau minunate și captau atenția, dar orice om de marketing știe că doar publicitatea nu e niciodată suficientă. 

Panasonic i-a însărcinat pe cei de la Inbox Digital să creeze un joc online, numit Lumix World Golf. Acesta e bazat pe jocul de golf ce se desfășoară pe nouă terenuri renumite din lume. Jucătorii puteau să facă zoom pentru a-și estima lociturile( așa cum ar face-o cu ajutorul camerei ) și puteau câștiga premii, cu prețul abonării la programul Lumix 2-CRM (managementul relației cu clientul ) .

Exista, de asemenea, și butonul ”Recomandă unui prieten”, astfel încât cei cărora le place jocul pot să invite un prieten. Jocul în sine creează dependență și e captivant – între găuri apar imagini cu prize pentru cameră, iar jucătorii sunt felicitați sau compătimiți în funcție de cum au jucat. Site-ul a atras peste un milion de vizitatori, majoritatea aflând despre acesta de la prieteni. 

Pentru a pune în practică jocul în marketingul afacerii tale, acesta trebuie să fie realizat cu multă îndemânare și profesionalism; trebuie să facă legătura cu produsul într-o manieră directă, dar amuzantă și să fie asociat cu alte promoții pentru întărirea mesajului. Întotdeauna, trebuie să aibă un buton pentru a fi recomandat unui prieten . 

Vino la curs și nu pierde cele mai utile sfaturi despre cum să îți crești vânzările în afacerea ta. 



Completează formularul de înscriere


Numele tău*
Adresa ta de e-mail:*
Telefon*
-
Ocupația ta:
Ce te interesează să înveți în primul rând la acest curs?*
Ce pachet alegi ? *
Cod Promo
Datele de facturare*
Confirmă că nu ești robot

Având în vedere că pentru evenimentul din 17 Iunie – ”Start-up Spre succes”, nu mai avem locuri disponibile, voucherul aferent pachetului ”SMART” va fi înlocuit cu unul de o valoare similară, valabil pentru ”Academia Live The Community – Training Marketing” din 28 Iunie .

 

Te-ar putea interesa și :



Numele tău sau al firmei*
CNP/CUI*
Adresa ta de mail*
Adresa *
Ce pachet alegi?*
Cod promo

Te așteptăm cu drag la evenimentele noastre !

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*