Despre fidelizarea clienților

Printre cele mai banale campanii de marketing , sunt cele care presupun oferirea de materiale promoționale (căni,brelocuri,pixuri,etc) cu sigla companiei.Din păcate , tocmai din cauza faptului că o astfel de acțiune este aproape la îndemâna oricui , obiectele promoționale și-au pierdut valoarea pe care trebuia să o transmită inițial .Ele sunt asociate cu acțiunile ieftine de campanii electorale și astfel nici nu aduc rezultatele așteptate .

Poți folosi totuși aceste mici cadouri într-un mod mai original și astfel și memorabil . Majoritatea clienților care cumpără produse și servicii pe care le achită eșalonat , primesc acasă scrisori de înștiințare de plată , scrisori de înștiințare de întârziere de plată , unele mai elegante , altele mai agresive . De asemenea consumatorul (clientul) tău este obișnuit și poate chiar săturat de aceste scrisori . Cum poți folosi scrisorile și cadourile promoționale împreună într-un mod mult mai plăcut pentru clienții tăi ? Redactează o scrisoare de mulțumire . Cu siguranță ai motive să îi mulțumești clientului tău ; pentru că plătește la timp , pentru că a recomandat produsele tale și prietenilor , sau pur și simplu că a cumpărat de la tine . Pune scrisoarea într-un plic ( trebuie să fie diferit de cele pe care le primește în mod regulat ) și atașează și un cadou promoțional mic ( atât cât să încăpă în plic ) .

Din experiență îți spun că efectul este extraordinar . Am procedat astfel cu clienții mei și am obținut rezultate la care nici nu mă așteptăm : Majoritatea clineților m-au sunat de îndată ce au primit plicul și l-au deschis. Simțeam zâmbetul lor prin telefon. Astfel , am reușit să îmbunătățesc simțitor relația cu ei ;tot mai puțini au folosit produsele concurenței ; au devenit și mai responsabili în efectuarea plăților la termen , dar cel mai important ( ceea ce nu am realizat inițial că se poate întâmpla ) au povestit și apropiaților surpriza mea 🙂

Cu siguranță este o metodă și la îndemâna ta . Încearcă să o aplici , sau poate să o adaptezi situației tale și vino aici cu un comentariu asupra rezultatelor .

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*