Dureri articulare în timpul sportului, Formular de căutare


Cum poti evita durerile de genunchi cand faci sport? Nu conteaza daca esti iubitor de drumetii, ciclism, alergare, de fitness sau de ski si snowboard.

Mai repede sau mai tarziu, astfel de neplaceri te pot surprinde neplacut, sabotandu-ti pasiunile.

dureri articulare în timpul sportului

Consecintele pot merge de la o simpla senzatie de disconfort, pana la limitarea si apoi la intreruperea totala a activitatii. Daca in cazurile mai putin grave, situatia este usor de gestionat, cand se complica, necesita consultarea medicului ortoped.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

Acest lucru trebuie sa se intample inainte de rigidizarea articulatiei si de imposibilitatea de a mai misca genunchiul sau glezna. Dar, ca orice tulburare si patologie, durerile de genunchi si in general cele localizate la nivelul articulatiilor membrelor inferioare, pot fi prevenite. Redu greutatea corpului!

Una dintre primele responsabile ramane greutatea in exces, mai exact, dezechilibrul dintre capacitatea mecanismului care pune in miscare articulatia si kilogramele pe care trebuie sa le sustina.

Este foarte adevarat ca articulatiile sunt angrenaje extraordinare, capabile sa faca fata solicitarilor de tot felul.

dureri articulare în timpul sportului

Insa ca orice alta structura anatomica, au o anumita limita, data de conformatia corpului, de miscarile efectuate si de numarul kilogramelor. Solutia pare simpla, desi nu este deloc. Insa nu fac decat sa accentueze presiunea asupra genunchilor si gleznelor, crescand totodata riscurile de accidentare. Prin urmare, inainte de a recurge la sporturi care antreneaza in principal membrele inferioare, este bine sa-ti revizuiesti obiceiurile alimentare.

Modifica-ti dieta, redu aportul caloric, astfel incat sa nu depasesti necesarul zilnic.

Comanda acum L-V: : 86 87 - sau - Comanda acum online Ce sporturi practicam daca suferim de boli articulare? Sportul este una dintre cele mai recomandate activitati pentru o viata sanatoasa.

Incepe cu incalzirea! La prima vedere, pare destul de plictisitor sa incepi o drumetie montana sau o coborare pe partia de ski cu minute de incalzire. Raman o etapa la fel de importanta ca sportul propriu-zis si ar trebui sa fie privite cu la fel de multa seriozitate.

dureri articulare în timpul sportului

Spre exemplu, inainte de alergare, nu este necesar sa-ti dedici timpul stretching-ului, ci incalzirii corpului. In mod similar trebuie sa procedezi si inainte de trekking, de ciclism, de fitness sau de ski.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Rezerva-ti 10 minute pentru cateva exercitii cardio, de mobilitate, de coordonare si forta. Toate la un loc vor intensifica bataile inimii si fluxul sanguin. In plus, vor stimula sinteza unor compusi cu rolul sa protejeze articulatiile si musculatura. Fii o persoana mai activa!

Zece recomandari pentru a-ti pastra articulatiile sanatoase

In ultimele decenii, sedentarismul incepe sa acapareze tot mai multe persoane, de variate varste si categorii sociale. Mai mult decat un stil de viata plin de carente, lipsa de miscare s-a transformat intr-un fel de maladie moderna.

Căutare Află despre durerea articulară Durerea articulară poate afecta multe zone diferite ale corpului, inclusiv genunchii, gleznele, șoldurile și umerii, precum și degetele și încheieturile mâinilor.

Munca de birou, orele petrecute pe scaun la scoala, deplasarile cu mijloacele de transport, numarul redus de ore de sport din programa scolara sunt doar cateva conjuncturi care limiteaza desfasurarea activitatilor fizice, favorizand sedentarismul. Cu exceptia unor imprejurari particulare care ingradesc capacitatea de miscare, omul se naste apt pentru a umbla, alerga, pedala, schia, etc. Contrar, statul pe scaun multe ore pe zi nu face decat sa afecteze postura, musculatura si aparatul osteoarticular.

Foloseste o incaltaminte adecvata!

De la dureri articulare în timpul sportului

Omul este predispus si sa umble descult. Insa nimeni nu spune sa faci trail run sau sa schiezi in picioarele goale.

Când te întorci de la sală te dor umerii? Nu ești singurul! Durerile de genunchi, de umăr, de spate sau de șold sunt foarte frecvente printre cei care fac sport, dar exagerează și își suprasolicită articulațiile.

Pentru fiecare sport, exista incaltaminte adecvata, potrivita cu pronatia piciorului si cu intensitatea miscarilor. Indiferent despre ce fel de dureri articulare în timpul sportului fizice este vorba, alegerea incaltarilor corecte ramane primul remediu care te poate salva de formarea basicilor la picioarede durerile dureri articulare în timpul sportului si articulare, precum si de accidentari luxatii, entorse, fracturi.

Incaltamintea trebuie creata anume pentru activitatea, miscarea, sportul pentru care se foloseste.

Cine alearga, foloseste pantofi de trail run sau de alergare pe asfalt. Cine face aerobic, are nevoie de pantofi pentru indoor, iar cine merge in drumetii, de ghete de munte. Arunca o privire peste colectiile magazinului ProAlpin si selecteaza echipamentul potrivit pentru muntealergare sau ski si snowboard!

Produse recomandate.