Intoxicații ale bolilor articulare


intoxicații ale bolilor articulare

Cum diferentiem indigestia de intoxicatia alimentara? Cum se manifesta indigestia?

intoxicații ale bolilor articulare

Hipervitaminoză - Wikipedia Cum se identifică această afecțiune Artralgia - durerile articulare Intoxicații și dureri articulare Acest articol sau această secțiune nu este în formatul standard. Ștergeți eticheta la încheierea standardizării.

Hipervitaminoza este o intoxicație cu preparate vitaminice administrate în doze mai mari decât cele prevăzute în scop profilactic. Mai des se constată hipervitaminoză vitaminei D care se caracterizează prin excitare, apoi prin depresie; poate se survină stupoarea adinamie și indiferență completă întreruptă de convulsii.

intoxicații ale bolilor articulare

Respirația este îngreuiată, apare senzația de sete, pielea devine palidă și lipsită de elasticitate, crește temperatura corpului °C și tensiunea arterială, se măresc în volum ficatul și splina.

Funcția rinichilor este dereglată. Interzicerea preparatelor vitaminice D pentru persoanele corpolente și bolnavii cu regim la pat; aceste preparate nu se recomandă persoanelor care suferă de boli de rinichi sau de boli cardiovasculare.

intoxicații ale bolilor articulare

Hipervitaminoză vitaminei A se caracterizează prin slăbiciune, dureri de cap, grețuri, vomitări, creșterea temperaturii corpului, înroșirea pielii feței, prurit, dureri în articulații și oase, mărirea ficatului și splinei etc.