Marketingul de precizie

Hotărăște cine sunt clienții tăi, apoi decide unde sunt aceștia, ce fac și ce vor. Folosește această informație pentru a-i aborda cu precizie în momentele cheie din viața lor.

Marketingul de precizie presupune să-ți pui patru întrebări: cine, ce, când și cum – astfel îți vei crea o strategie de marketing precisă și eficientă.

ABN, o bancă ce țintea către clienții înstăriți din Olanda, a creat un spațiu de relaxare în Aeroportul Schipol din Amsterdam destinat clienților cu economii de peste 50.000 de euro sau cu venituri lunare mai mare de 5000. Localul de lux era deschis de la 6.00 la 22.00, punând la dispoziția clienților săi un spațiu de întâlniri, acces la internet, gustări și răcoritoare, o casă de schimb valutar și un loc pentru relaxare. Prin acest proiect, ABN a demonstrat un marketing precis:

Cine sunt clienții: persoane înstărite care călătoresc prin Olanda.

Ce vor aceștia: un loc în care să se bucure de lux și relaxare

Când: între 6.00 și 22.00, atunci când au loc majoritatea plecărilor și sosirilor.

Cum să ofere: prin creerea unui spațiu exclusivist care le pune la dispoziție călătorilor tot ce își doresc.

Ceea ce face marketingul de precizie atât de special este posibilitatea de a atinge grupurile țintă și de a le îndeplini dorințele într-o manieră memorabilă, promovând astfel un produs robust, care face față concurenței.

  • Asigură-te că te adresezi pieței potrivite prin cercetări de piață de încredere – de exemplu, prin web marketing. Precizia este componenta vitală a acestui tip de marketing.
  • Ține ședințe de discuții cu specialiști, pe parcursul cărora să cauți amănunțit răspunsuri la cele patru întrebări.
  • Găsește noi modalități de a-ți îmbogăți oferta și campania de marketing. Păstrează-le proaspete, atractive, bine țintite și diferențiate.

 

Dacă ești antreprenor, reprezentant de vânzări, manager sau membru în rețele de network-marketing, am pregătit pentru tine, un material video în care vei descoperi care sunt cele 3 ingrediente care îți garantează succesul în vânzări”. 

Tot ce trebuie să faci este un click pe butonul de mai jos pentru a primi acces gratuit la video!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*