Redefinirea publicului în vânzări

Găsirea de public nou pentru produsele tale îți poate permite să îți mărești potențialul de vânzare și să scapi de piețele aglomerate. 

Crezi că știi care sunt cei mai potriviți oameni pe care îi poți alege ca țintă pentru marketingul tău? Mai gândește-te! Gândește-te încă odată pe cine ar putea să intereseze produsele tale și ți se va deschide o nouă lume de potențiali clienți, pentru compania destul de îndrăzneață să găsească un public nou pentru publicitatea sa. 

Divizia poloneză a Carlsberg a decis să creeze o bere care să țintească în principal publicul feminin. Karmi, o bere cu conținut scăzut de alcool și foarte aromată, a fost pusă într-un ambalaj foarte colorat și lansată de Ziua Internațională a Femeii. A fost mișcarea îndrăzneață într-o clientelă predominant masculină, cu campanii publicitare organizate în jurul modelelor sumar îmbrăcate. 

Această strategie de redefinire a publicului a fost adoptată și de lanțul britanic de magazine de haine Marks&Spencer, după ce reputația de magazine dedicate femeilor mai în vârstă a devenit insuficientă pentru a susține afacerea. Astfel, au decis să se extindă pe o piață mai tânără, interesată de stil, și au lansat Per Una, o nouă gamă vestimentară proiectată să atragă femeile de 20 și 30 de ani. Deși aveau o tradiție de a preferea confortul stilului, decizia de a prezenta o imagine la modă a ajutat Marks&Spencer să-și lărgească publicul și să-și resusciteze vânzările aproape îngropate. 

  • Caută să îți vizualizezi piața din exterior – de exemplu, vorbind cu clienții, luând ca reper celelalte companii sau apelând la noi angajați, din afara companiei. 
  • Concentrează-te asupra modului în care îți poți modifica produsul pentru a atrage public nou.
  • Menține principiile de bază ale produsului tău – deși, pentru a atrage un public nou, trebuie să înființezi noi puncte de vânzare, nu renunța la cele vechi.
  • Nu-ți neglija publicul vechi – menține relații strânse cu toate segmentele de public urmărite.
  • Ține minte că poate fi dificil să te impui pe o piață nouă, mai ales dacă este deja aglomerată. Alege-ți înțelept noul public.

Dacă ești antreprenor, reprezentant de vânzări, manager sau membru în rețele de network-marketing, am pregătit pentru tine, un material video în care vei descoperi care sunt cele 3 ingrediente care îți garantează succesul în vânzări”. 

Tot ce trebuie să faci este un click pe butonul de mai jos pentru a primi acces gratuit la video!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*