Workshop TeamManagement

Crezi că este posibil să recrutezi cei mai buni oameni din piață pentru afacerea ta?

 

 

Probabil una din cele mai mari provocări pe care le întâlnim în afaceri este să avem angajați motivați care muncesc cu plăcere.
Este extrem de greu să recrutam oameni competenți care nu se plafonează și care doresc să aducă valoare alături de noi. Oameni care sunt dedicați și fac tot posibilul ca firma să ajungă la obiectivele propuse.
Dacă îți dorești o echipă motivată și solidă pentru firma ta; o echipă care să funcționeze perfect chiar și în lipsa ta; în care oamenii sunt productivi și iubesc să aducă valoare în afacerea ta, acest eveniment este pentru tine!
PENTRU CINE ESTE ACEST CURS?
⇒ Pentru proprietari de afaceri
⇒Pentru manageri și directori de HR
⇒ Pentru profesioniștii în network-marketing
ž⇒ Pentru team-leaderii din companii mari care au în subordine minim 5 angajați
⇒ Pentru cei care vor să înceapă o afacere
CE VEI DESCOPERI LA ACEST CURS?
ž⇒ Cum să recrutezi cei mai buni oameni din piață?
ž⇒ Cum să motivezi angajații să fie mai productivi?
⇒ žCum să recompensezi financiar și non-financiar?
ž⇒ Cum să eviți fluctuațiile de personal?
ž⇒ Cum să fidelizezi angajații să nu plece la concurență?
ž⇒ Cum să crești alți lideri pe lângă tine?
DESPRE TRAINER: 
Silviu Dragomir este fondatorul proiectului Live The Community. 
Timp de 15 ani a activat în domeniul vânzărilor, iar începând cu anul 2009 este manager și lider de echipă. A coordonat peste 50 de oameni în proiecte de vânzări și marketing, evenimente de business și dezvoltare personală și voluntariat. 
Ca și trainer, începând din 2011 a livrat peste 500 de ore și a adunat la workshopurile sale 750 de participanți. 
Este pasionat de vânzări și antreprenoriat, iar din ianuarie 2016 este coordonatorul proiectelor și evenimentelor Live The Community. 
Ceea ce îl diferențiază de alți traineri este faptul că activitatea sa profesională ( vânzări, management și training ) s-a desfășurat în proporție de 80% în comunitatea locală. Astfel, toate informațiile pe care le vei primi sunt testate și aplicate în piața de la noi.
CÂT COSTĂ PARTICIPAREA?
Pachetul STANDARD: 180 Eur 
Pachetul VIP: 300 Eur (include beneficiile programului „TeamManagement”, care îți oferă suport pentru recrutare timp de 12 luni)

 

CÂT COSTĂ (NE)PARTICIPAREA?
Cât te costă să recrutezi oameni noi?
Cât te costă să concediezi un angajat?
Cât te costă când un angajat pleacă?
Cât te costă un angajat neproductiv?
GARANȚIA TA 
Dacă nu ești mulțumit și crezi că participarea la acest workshop a fost o pierdere de timp, râmâi cu informațiile primite și materialele de suport (100% garanție) și primești banii înapoi (100% garanție)

 

 

În 2017, Workshopul TEAM-MANAGEMENT este Joi, 26 Octombrie ora 14:00 sau Joi, 30 Noiembrie la Hotel Pietroasa Buzău.
CLICK AICI pentru a te înregistra!